Vi gentager succesen: Kom og prøv Stand Up Paddle med Randers Sejlklub

Vi inviterer nu til SUP introkursus søndag d. 30. juni kl. 10-13.

Vi ser frem til at byde dig velkommen på vandet; Kom og oplev glæden ved Stand Up Paddle sammen med os!

Detaljer:

• Dato og tid: Søndag d. 30. juni kl. 10-13
  • Pris: Kr. 250,- per person
  • Udstyr: Boards, redningsveste og låne våddragter stilles til rådighed
  • Sted: Randers Sejlklub – vi mødes lige nedenfor restaurant Sejlklubben
  • Tilmelding: Send en e-mail til gitkel@yahoo.dk for at reservere din plads. Det er med at være hurtig, da der er et begrænset antal pladser til rådighed!
  • Krav: Det er vigtigt, at alle deltagere kan svømme.

Særligt tilbud: Kursusgebyret på kr. 250,- trækkes fra ved efterfølgende indmeldelse i sejlklubben.

Alle er velkomne. Eneste krav er, at du kan svømme, og har lyst til en hyggelig naturoplevelse på vores smukke fjord. Tag din kæreste, kollega, ven, veninde eller familien under armen, og mød os foran Randers Sejlklub på Toldbodgade 14, 8930 Randers NØ.

I behøver ikke medbringe noget – vi har boards, der kan lånes, og desuden har vi et udvalg af dragter og veste. Man kan også sagtens stå på SUP i helt almindeligt sportstøj, så er det bare lige at have et ekstra sæt tøj med, hvis man må en tur i vandet.

Kom med og oplev fjorden og naturen helt tæt på.

Det bliver sjovt! Vi glæder os.