Opdateret klubkalender for Randers Sejlklub.

Det annoncerede Åbent Hus arrangement i Randers Sejlklub den 22. maj 2022 er efter bestyrelsens beslutning aflyst. Det fremgår af den reviderede klubkalender. Til gengæld er der kommet en spændende aktivitet på programmet i August måned. Vi indleder simpelthen Randers ugen med en “ALTERNATIV KAPSEJLADS” den 13. august 2022 eftermiddag og aften. Alt, hvad der kan flyde, kan deltage i denne alternative kapsejlads om eftermiddagen. Om aftenen er der spisning og hygge på VÆRFTET fra kl. 18 og indtil den enkelte bliver træt. Der kommer mere om dette spændende arrangement i vores klubblad Klokkebøjen. Sæt allerede nu kryds i din kalender den 13. august 2022.  Du kan finde den reviderede klubkalender på vores hjemmeside, hvor du kan udvælge de aktiviteter, du ønsker at deltage i.