Kære Gæster
Velkommen til Randers Sejlklub. Herunder har vi forsøgt at samle nyttige informationer vedrørende Randers by og havn og gøre disse oplysninger tilgængelige for jer via denne side. Vi håber I vil besøge os og nyde Randers Lystbådehavn, fællesskabet, fjorden og alle seværdighederne i Randers by. Tæt ved havnen (150 meter) er der også mulighed for at gå på indkøb i Randers Bådudstyr,

Betaling for havneplads eller overnatning med autocamper skal ske ved ankomst i automaten på terrassen ved klubhuset. Klubhuset med terrassen findere I i den vest-syd-vestlige ende af den lange bygning, som også huser restauranten.

Type Pris Bemærkninger
Overnatning med autocamper incl. el og vand kr. 160,- pr. døgn
Overnatning med båd incl. el og vand kr. 140,- pr. døgn Uanset bådstørrelse.
Overnatning med båd fra FRIHAVN incl. el og vand kr. 30,- pr. døgn Max 3 døgn jf. ordningen for frihavne.

Du kan også betale via App’en HARBA eller på mobilepay Nr. 344444. HUSK da at anføre plads nummer.
Randers Lystbådehavn er med i frihavnsordningen. Kommer du som sejler fra en frihavn betaler du 30,- pr. døgn (Obs. max 3 døgn). Husk at gyldigt frihavnsmærke på båden skal være synligt inde fra bådebroen.
Kode til klubhus og toiletbygningen fås ved betaling i automaten, eller ved at sende en sms til havnefogeden på telefonnummer: 42 65 89 69

Vores klublokaler er åben for gæstesejlere og autocampister.

Vejen ind til Randers Lystbådehavn fra Kattegat er en smuk sejlads på Randers fjord. Du kan læse mere om sejladsen og fjorden her HER.

Randers by ligger i gå afstand fra havnen, men du kan også bruge en af vore 4 havnecykler som kan lånes gratis og cykle en tur derind eller cykle en tur i den flotte natur langs Gudenåen, hvor man blandt andet kan tage en tur forbi Randers Naturcenter eller nyde naturen i Vorup Enge. Du kan kan læse om Randers Naturcenter HER, og Vorup Enge HER. Den store attraktion Randers Regnskov er bestemt et besøg værd. se HER.

Randers har en charmerende bykerne med mange gamle huse og et dejligt liv om sommeren. Du kan læse mere om hvad Randers kan tilbyde på Visit Randers’ hjemmeside HER.
På gensyn