Oplev Magien i Randers Sejlklub ved ÅRETS LYSREGATTA

Lørdag d. 17. august kl. 11-22
ved Randers Sejlklub, Toldbodgade 14
Regattaen starter kl. 21.00

Randers Sejlklub byder dig velkommen til årets mest farvestrålende begivenhed – Lysregattaen!

Lørdag d. 17. august  åbner vi sluserne for en hel dag fyldt med festligheder, liv og lys. Kom og mærk den fantastiske stemning hele dagen, mens vi gør klar til den store aften.

Udforsk havnen og beundr de smukt dekorerede både, der glitrer i sollyset og forvandles til lysende kunstværker efter mørkets frembrud. Tag familie, venner, kollegaer eller naboer med, og del oplevelsen af en dag fyldt med glæde og fællesskab.

Restaurant Sejlklubben er selvfølgelig også åben for servering.

Højdepunktet på dagen er Lysregattaens start kl. 21.00, hvor de smukt belyste både sejler ud på en festlig rundtur i havnen.

Gå ikke glip af den betagende stemning ved Randers Sejlklub.

Tilmeld dig gerne begivenheden på Facebook:
Så får du en reminder, når begivenheden nærmer sig.

Vi glæder os til at se jer.

Har du spørgsmål til dagen, er du meget velkommen til at kontakte os på info@randerssejlklub.dk.

Photo credit:
Bo Amstrup