Stand Up Paddle ved Randers Festuge

Kom og vær med, når Randers Sejlklub byder udenfor til Stand Up Paddle i forbindelse med Randers Festuge lørdag d. 19. august kl. 10.00 til 13.00.

Alle er velkomne, uanset niveau – nybegyndere som øvede. Det eneste krav er, at du har lyst til en hyggelig naturoplevelse på vores smukke fjord. Tag din kæreste, kollega, ven, veninde eller familien under armen, og mød os foran Randers Sejlklub på Toldbodgade 14, 8930 Randers NØ.

Tilmelding er ikke nødvendig, så I møder bare op. I behøver ikke medbringe noget – vi har boards, der kan lånes, og desuden har vi et udvalg af dragter og veste. Man kan også sagtens stå på SUP i helt almindeligt sportstøj, så er det bare lige at have et ekstra sæt tøj med, hvis man må en tur i vandet.

Kom med og oplev fjorden og naturen helt tæt på.

Det bliver sjovt! Vi glæder os.