Glæd dig til at læse klubbladet KLOKKEBØJEN.

Redaktionen af vores klubblad KLOKKEBØJEN Juni 2022 er afsluttet, og bladet blev sendt til trykning og udsendelse til medlemmerne i starten af uge 24. Så det er nu, du kan glæde dig til at finde den i postkassen.

Indholdet omfatter blandt andet juniorsejlads i pæn kraftig vind, en fortsættelse af Jens Christian Vølvers tursejlads i 2021, lidt om spækhuggere, der angriber langturssejlere, protokol fra generalforsamlingen og naturligvis en opdateret klubkalender.

Hvis du er afsejlet på sommertogt, så skal du ikke snydes. Du kan nemlig læse klubbladet på hjemmesiden.

På hjemmesiden kan du i øvrigt finde masser af sæson aktuelle artikler. Vores hjemmesideansvarlige Kia Allentoft Jørgensen sørger for opdateret indhold på hjemmesiden til glæde for dig.

God læselyst.