Autocamper

Kære gæst, hjerteligt velkommen til Randers Sejlklub.
Vi håber, du får et fantastisk ophold.

Autocamper inkl. el & vand
kr. 160 Pr. døgn
  •

Betaling for overnatning med autocamper skal ske ved ankomst – i automaten på terrassen ved klubhuset.
Klubhuset findes i den syd-vestlige ende af den lange, røde bygning, som også huser Restaurant Sejlklubben.

Du kan også betale via App’en HARBA eller på mobilepay Nr. 344444.

Toiletbygning

Kode til toiletbygningen fås ved betaling i automaten, eller ved at sende en sms til havnefogeden på telefonnummer: (+45) 42 65 89 69.

Området

Vejen ind til Randers Lystbådehavn fra Kattegat er en smuk sejlads på Randers fjord. Udforsk området her.

Randers by ligger i gå afstand fra havnen, men du er velkommen til at bruge en af vore 4 havnecykler, som kan lånes gratis, og cykle en tur derind. Du kan også cykle en tur i den flotte natur langs Gudenåen, hvor man blandt andet kan slå et smut forbi Randers Naturcenter eller nyde naturen i Vorup Enge.
Den store attraktion Randers Regnskov er bestemt et besøg værd.

Randers har en charmerende bykerne med mange gamle huse og et dejligt liv om sommeren. Du kan læse mere om hvad Randers kan tilbyde på Visit Randers’ hjemmeside lige her.

Tæt ved havnen (150 meter) er der også mulighed for at gå på indkøb i Randers Bådudstyr,

På gensyn.