Junior Sejlerskolen

Velkommen til Junior Sejlerskolen i Randers Sejlklub.

Junior sejlerskolen lærer børn at sejle i trygge rammer på Randers Fjord.

Har du lyst til at:

• være på vandet
  • få masser af frisk luft
  • få nye kammerater
  • udfordre dig selv

…så er sejlads i Randers Sejlklubs Junior Sejlerskole noget for dig.

Randers Sejlklubs Junior Sejlerskole kan tilbyde dig sejlads i følgende joller:

• Optimistjoller
  • Tera joller
  • Zoom8 joller
  • 405 joller
  • RS Quest

Mange sejlere nyder at komme på tur, mens andre nyder at sejle kapsejlads. Hvilken type er du? Uanset hvilken, så er du velkommen.

Når man starter til sejlads, er det typisk i typen Optimist eller Tera. Det kan også være i typen Zoom8. Disse 3 er synkefri, stabile, enkeltmandsjoller. Det er de mest udbredte joller, både i Danmark og i verden.

Når du bliver mere rutineret, ældre eller ønsker at sejle 2- eller 3-mandsjoller, kan du få mulighed for at sejle 2-mands-typen 405 eller 3-mands-typen RS Quest.

Vi tilbyder

• undervisning af erfarne instruktører
  • båd, hjelm og redningsvest stillet til rådighed
  • ledsagerbåd ved alle træningsaftener

Hvad koster det?

Du skal være medlem af Randers Sejlklub for at kunne deltage i Junior Sejlerskolen. Prisen for medlemskab afhænger af, om du melder dig ind som enkeltperson eller som en del af en husstand.

Du kan vælge at medbringe dit eget udstyr eller leje klubbens. Det koster kr. 550,- årligt at leje grej. Til gengæld forventes det, at du selv vasker og klargør din jolle.

Hvis du er i tvivl om noget som helst, så tag fat i Junior Sejlerskolens koordinatorer – så hjælper vi gerne. Vi glæder os til at se dig.

Koordinatorer:

Tom Mark 2323 3918