Havnens Dag 21. Aug. 2021 – Randers Sejlklub deltager.

Randers Festuge 2021 kulminerer med HAVNENS DAG lørdag den 21. august 2021, og Randers Sejlklub bidrager med aktiviteter fra kl. 10.00 lørdag. Prøvesejlads for børn og unge varetages af vore juniorsejlere, og aktiviteten er annonceret med teksten: “For Børn i aldersgruppen 10-17 år er der mulighed for, at komme ud at sejle sammen med en af vores dygtige og erfarne juniorsejlere. Der er ligeledes mulighed for en snak med vores instruktører, hvis du får mod på at “gå til sejlads”.
Du må gerne møde op som du er, men hav gerne eventuelt skiftetøj og håndklæde med. Der er mulighed for omklædning i telt.
Vi har svømmeveste du kan låne, ellers træner vi normalt altid i vores egne våddragter, for man kan godt blive våd af at sejle.”

Desuden er der annonceret SUP Intro kursus fra kl. 10-12, som det ses af programmet herunder.  Link til eventet er HER.

Sejlbåden “PIL” er pyntet til HAVNENS DAG, men det kunne blive rigtig flot, hvis flere finder signalflag og lys frem og sætter dem på bådene.